Η UM είναι το νέο media agency της H&M στην Ανατολική Ευρώπη

Author

Categories

Share

Στην UM ανάθεσε η H&M την διαχείριση του Media Planning & Buying όλων των μέσων, σε 20 χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, μετά από μία εξαιρετικά ανταγωνιστική διαγωνιστική διαδικασία. Η ανάθεση τίθεται σε άμεση ισχύ, με τη UM στην Ελλάδα να αναλαμβάνει τον συντονισμό δέκα χωρών της H&M για το Sales Market Greece.

«Η γνώση και η εξειδίκευσή μας στον σχεδιασμό μέσων, η τεχνογνωσία, και η δημιουργική μας προσέγγιση, οδήγησε σε αυτή την επιτυχία, για την οποία είμαστε εξαιρετικά περήφανοι.

Η στρατηγική μας προσέγγιση, και το πάθος μας για την H&M, δημιούργησε μια φανταστική χημεία με την ομάδα της H&M από την αρχή και καθ΄ όλη τη διάρκεια της διαγωνιστικής διαδικασίας», δήλωσε ο Τριαντάφυλλος Μαντάνης, Γενικός Διευθυντής της UM, και συνέχισε, «Η UM στην Ελλάδα αναλαμβάνει την ευθύνη για τις 10 από τις 20 χώρες της ανατολικής Ευρώπης.

Οι χώρες αυτές είναι οι Ελλάδα, Αλβανία, Βουλγαρία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Γεωργία, Κόσοβο, Κροατία, Κύπρος και Σερβία».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πηγή: newsit.gr

Author

Share